"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?"
"Neden?"
"Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
"Ah! Unutmak istemem, bırak gözlerine bakayım
Ay ışığında ki o talihsiz aşkın öyküsünü...
Umutsuz aşkın acılarını
Konuşmadan anlatan gözlerine bakayım..."