Ruhefza

Ruhefza
@eesraguler
ᥫ᭡ Dünya mâdem fânîdir; değmiyor âlâkâ-i kâlbe..
-Ağlamak kötü bir şey mi? -Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir. Neden sordun? -Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...
Sayfa 68·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Neyi bekleyeceğiz, Zezé? -Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini.
Sayfa 67·Kitabı okudu
"Uyuyalım, insan uyudu mu her şeyi unutur..."
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum."
Sayfa 47·Kitabı okudu
Hayal Kırıklığı
"İçimde şarkı söyleyen kuşum havalanmıştı."
Sayfa 18·Kitabı okudu