Öğretmen arkadaşlardan biri ders esnasında salepten bahsedince bizim çocuklar meraklanmış hemen sormuşlar, o ne hocam diye arkadaş da; siz sütü getirin bende salebi yarın yapıp içelim demiş neyse yapmışlar herkes bardağını bitirmiş çocuklardan biri hariç, arkadaş sormuş; sen niye bitirmedin diye hocam ben tadına baktım burayı da anneme götüreceğim o da tadına baksın, demiş:)