hizliresim.com/gjf45y9
Bugün öğle arasından sonra beşinci sınıflarda dersteyken Osman bir iki dakika geç kaldı, neredeydin Osman niye geç kaldın diye sorunca; hocam sizin için goz başakladım da geldim diyor:)
Adım başı her yerin ceviz ağacı olduğu bir diyarda cevize ceviz değilde goz demek ( söylerken hafif genizden:) bende bile oturmuş bir alışkanlık oldu:)
Garibiz; her yerde, her şeyin içinde ve herkesin ortasında garibiz... Vatanımız burası sanmayın!.. Ve bu gurbet Allah hasretinden başka hiçbir şey değil... Her şeye ve herkese uzaklığın da aks-i dâvası o, Allah... Yakın olan o, ama biz farkında değiliz.
Öyleyse bazan, hem de ezbere:
- Bir Allahım bilir, bir de ben... Derken ne kadar doğruyu söylemiş oluyoruz. En doğrusu: Bu kadar!..
- Yalnız Allah bilir...