Hayatımızı sürdürürken kullandığımız o capcanlı, parlak, renkli malzemeler; ilkbaharın yeşili; sonbaharın sarısı; gökyüzünün mavisi; çiçeklerin her renkteki her tonu sanki makro bir çiçek dürbününden bakıyoruz hissi uyandırmıyor mu?Siyah beyaz bir dünya ne kadar da sıkıcı olurdu kim bilir?