Buna roman demek romanlara hakaret olur.Beyza Alkoç u seven var sevmeyen var ben sevmiyorum kalemini.Niye böyle bir kitap basıldı anlamıyorum.7.sınıfta okumuştum bunu da.Tüm sınıf okuyordu o yüzden okumuştum ama şu an daha iyi anlıyorum kitabın içeriğini.Okumayın agalar ya.Mis gibi romanlar dururken bu nedir.
AsansörBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20177,7bin okunma
OF ÇOK SIKTI ANLAMADIM Kİ KİTABİ.
Bence karmaşık bir kitap anlayamadım konusunu bile anlayamadım baya da uzun.Yarılamıştım aslında.Okulda okuyodum yaz tatili geldi okumayı bıraktım hiç okuyasım gelmiyor.Okuyan varsa nasıl devam etmeli miyim!??
Gizli TarihDonna Tartt · Pegasus Yayınları · 20182,932 okunma
Bence klişe değil.Çok tatlı ve bir o kadar hüzünlü Okumasanız bir şey kaybetmezsiniz ama okuyunca kitabı yaşarsınız o derece.Ben sevdim 8.sınıfta okumuştum şu an 11.sınıfım...