e y l u l

e y l u l
@eeylulsncms35
9/10
·400 syf.··
2019 37. kitabı
Beyza Alkoç’tan okuduğum 3.kitap hepsini çok seviyorum fakat anlamadığım şey şu kitaplarını nasıl bu kadar aynı yaparken bu kadar birbirinden farklı yapabiliyor.Sınıra bugün okulda başladım ve eve geldiğim an okumaya devam edip bitirdim.Çok akıcıydı tamam kabul biraz türk yaz dizisi kıvamındaydı ama gerçekten yazılış tarzı olsun konunun güzelliği olsun a’dan z’ye kadar muazzam bir kitaptı.Kitabı başladığım andan son satıra kadar kahkahalarla okudum replikleri çok güzeldi aynı zamanda çok duygusallaştığım yerler de oldu kısacası Beyza Alkoç yine bizi bir duygu karmaşasına soktu hele bir de kitabın sonu gerçekten kelime bulamıyorum.Çok yağlayıp balladığıma göre biraz da eleştiri yapayım,eleştirilecek bir yer bulmak zor ama eğer olacak olursa dediğim gibi türk dizisi gibi çok aşk içeren bir kitaptı bu bir zamandan sonra biraz saçma geliyo ama bu beni rahatsız etmedi desem yeridir.Çok uzatmadan bitiriyorum en yakın zamanda sınırsızı okuyacağımm.
SınırBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20186,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

e y l u l

, bir kitap okudu
9/10
·400 syf.··
2019 37. kitabı
Beyza Alkoç
7.3/10 · 6,9bin okunma

e y l u l

, 2019 okuma hedefini güncelledi.
2019 OKUMA HEDEFİ
43/50 kitap - %86 tamamlandı
43 kitap okudu
50 kitap
10,4bin sayfa
2 inceleme
16 alıntı
“Kimse hiç bir yeri geri dönmek için terk etmez”