“Kumun sıcaklığını hisseden bedenim pek keyifliydi. Gözlerim kapalı, kollarım açıktı, bacaklarımıysa denizin esintisine uzatmıştım. Ve hemen karşımda uzanan ama bana uzak olan deniz, gelgit sırasında yükselirken ayaklarıma ancak köpüğünün kalıntılarını bırakıyordu…”
Hava ve güneş var, bulutlar var. Orada, yukarıda mavi bir gökyüzü ve onun arkasında belki şarkılar, belki de daha güzel sesler var…Neticede umut var. Kederimize rağmen bizim için umut var.