Nuray Efe

“Kumun sıcaklığını hisseden bedenim pek keyifliydi. Gözlerim kapalı, kollarım açıktı, bacaklarımıysa denizin esintisine uzatmıştım. Ve hemen karşımda uzanan ama bana uzak olan deniz, gelgit sırasında yükselirken ayaklarıma ancak köpüğünün kalıntılarını bırakıyordu…”
Sayfa 115·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüreğin acıdan tükeniyor..Yüreğinin sönmesine sakın izin verme.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Her iç çekiş insanın yitirdiği bir yudum yaşamdır.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Gel, onca kötülük yaptığı bu dünyadan onu alıp götürdüğü için Yüce Tanrımıza şükredelim; şimdi onu cennetine koymuş olsa bile hiç önemi yok.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Hava ve güneş var, bulutlar var. Orada, yukarıda mavi bir gökyüzü ve onun arkasında belki şarkılar, belki de daha güzel sesler var…Neticede umut var. Kederimize rağmen bizim için umut var.
Sayfa 32·Kitabı okudu