Büyürken , yanlışların yerine doğruları koymak istediğinde şunu anımsa: Yapılacak ilk devrim , insanın kendi içinde yapacağıdır, evet ilk ve en önemli devrim budur. İnsan kendi hakkında bir düşünceye sahip değilken bir düşünce uğruna savaşmak , yapılabilecek en tehlikeli şeylerden biridir
Mutluluğun hep bir nesnesi vardır, bir şeyler yüzünden mutlu olunur , varlığı dışarıdan bir olaya bağımlıdır. Oysa neşenin nesnesi yoktur. Belirgin olmayan bir nedenle sarar seni, varlığı güneşe benzer, kendi yüreğinin ısısıyla yakar.