... herkes doğaya dönmek istiyordu ama kimse yürüyerek gitmek istemiyordu. Çünkü tüm lükslerimiz önce ihtiyacımız oldu , sonrasında ise bağımlılığımız. Hatta bu rahatsızlığın bilimsel bir adı bile vardı artık. NOMOFOBİ. yani online olamama korkusu. Sürekli online olma hissi o kadar kuvvetliydi ki bu konuda doğabilecek herhangi bir sıkıntı insanlarda anksiyete oluşmasına neden oluyordu.
...Hiçbir şey kesinlikle göründüğü gibi değildir . Bir olayın tanımını belirleyen yegane şey , bakış açısıdır...
...çok sevdiğim bir söz derki; bazı şeyleri oldukları gibi değil, olduğumuz gibi görürüz . Yani ne gördüğümüz yümüyle nereden baktığımızla ilgilidir...