İtfaiyecilerin yangın söndürücü değil de yakma görevini üstlendiği bir zaman, teknolojiyle birlikte artık kitap okunmadığı ve kitaplar sakıncalı olduğu için yakılması gereken en önemli şey sayılan bir dönem. Montag da bu itfaiyecilerdendir ve işi ona oldukça eğlenceli ve zevkli geliyor taki bir gece Clarrisse adında bir kızla tanışıp, mutlu musun? sorusu sorulana kadar . Sorgulama başlamıştır artık...
Başlarda biraz sıkıyor gibiydi ama ilerledikçe oldukça zevk aldım.
Kızımın okumamı istediği bir kitap. Yetişkinlerin çoçukların temiz, saf , sevecen duygularını nasıl körelttiğini ama bunun üstesinden nasıl gelebileceğini ve azmi, savaşın insanda ve doğada yarattığı yıkımı bir çocuğun ve tilkinin ayrılışı üzerinden anlatan bir kitap. ( 10 yaş ve üzeri için)