Kiliseye girdim. Bir köşeye çekilip , yemek yeme gibi bedensel bir zevke kapıldıkları için Tanrı ' dan af dileyen çılgın keşişleri izledim. Hayata karşı bir din olabilir mi, diye düşündüm. Tek tanrılı dinlerin hepsinde bulunan bu " zevk düşmanlığı" gözüme daha da tuhaf göründü. Doğa, canlıların temel gereksinmeleri için bir " zevk " katmış işin içine. Kendini beslemek, çocuk yapmak, soyunu sürdürmek gibi en temel işlevleri zevk haline getirmiş. Bu keşişler ise doğaya karşı çıkarak onun zevk haline getirdiği şeyleri tersine çevirmeye çalışıyor...