İlk tanıştığımızda gözlerinin ne kadar güzel olduğunu nasıl fark etmemiştim? Ama sonra hatırladım, beni etkileyen şey ona bilmece sormamı istediği ilk gece gösterdiği o kibarlığıydı. İçimdeki zayıflığı sezip güçlü yanımı ortaya çıkararak bunu aşmama yardım etmişti. O kibarlıktan önce, gözlerinin renginin bir önemi yoktu.
Kim olduğumu unutup bileğime bir dilek sırığı yerleştiren o kız. Başka bir dünyada, başka koşullarda onunla arkadaş olabileceğimizi düşünüyordum. Hatta belki daha fazlası.