📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben artık mutlu olmak oçin bir şeyler yapmıyorum. Çünkü uzun zaman önce vazgeçtim neden biliyor musunuz?
" Ben kaktüsün çiçek açmasını beklerken
Papatyanın koparıldıktan sonra koktuğunu ve kiraz çiçeğinin solduğunu gördüm"🌵🌼🌸
(Bunun için bana mutluluktan bahsetmeyin.)
Bir zamanlar birinin söylediği gibi, onlar bu dünya için yaralı işler yapan eşsiz insanlardır. Gerektiğinde kuzeyi ısıtırken gerektiğinde de güneyin sıcağında gölge yaparlar.
Size acının ne olduğunu anlatayım mı
Acı o kadar yorucu bir şey ki insan sırf nefes alamadığı için ölmek istiyor ya acı anlatılamıyor ama o kadar kalpte derine inip o kadar yakıyor ki kalbi sıktıkça sıkıyo en kötüsü de ne biliyormusunuz sen o acı son bulacak diyorsun ama o acı hiç bitmiyo