efilla

efilla
@efilla
Ben, senin vicdan azabınım...!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana " ne sana ne de ona değil, ben beni sadece yalnızlığa götürecek üçüncü bir yol bulmak istiyorum" diye yazmışsın.
Sayfa 62
Böyle bir anda mutluluk ve acının aynı anda yaşanması...
Sayfa 60
Bir zamanlar birinin söylediği gibi, onlar bu dünya için yaralı işler yapan eşsiz insanlardır. Gerektiğinde kuzeyi ısıtırken gerektiğinde de güneyin sıcağında gölge yaparlar.
Sayfa 34
Sanki kıyamet kopmadan önce, tabutların kapakları açılmış uzanmış hareketsiz duran ölü bedenler gibi.
Sayfa 31