Çok sevdiğim hep söylediğim bir sözüm vardı..
“Sabrın Sonu Mükemmel” derdim hep, ama artık inanmıyorum buna,bu söz de yalan oldu benim için…
Sabretmek güzel ama eğer sonunda mükemmel bir şey ile karşılaşıp, sabrına değecekse güzeldir..
Sabrın da sonu varmış, ta ki bazı insanlar karşına çıkıp sana hayatının en kötü dersini verene kadar..
Kötü ders olur mu? Evet, hem de çok güzel olur…
Bana öyle bir ders verdi ki , insanlara bir daha güvenmemem gerektiğinin dersini aldım bundan kötü ders olmaz bence .?
Çünkü zamanı gelince hayatıma hiç tanımadığım insanları almak zorunda olcam, belki sevicem ama aldığım ders aklıma gelince ayaklarım geri tepiyor olcak..
Bu bir vebal bunun başka bir açıklaması yok..!!
Bu dünyada kimse yaşattığını yaşamadan ölmez , ben bunu bilirim başka da bir şey bilmem işimi Allah’a bıraktım,
O(cc) neylerse güzel eyler…