"Bu dünyada insanların korktuğu tek şey öğrenmekti. Acıyı, susuzluğu, açlığı ve üzüntüyü öğrenmek onların uykularını kaçırıyor bu yüzden daha rahat döşeklere daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı."
Beni derinden etkileyen bir kitaptı, aile bağlarını, başarıyı, hüzün, aşkı ve yardımlaşmanın önemini ne de derinden hissettirerek anlatmış yazarımız,,,