Bu gün Allahın dini galip gelsin diye ne yaptın?? Birine islamı anlattın mı? Ya da şahsıma değil, İslama zarar gelir diye bir hareketi yapmaktan kaçındın mı?? İslamiyet kendi halinde yaşanan bir din olsaydı Peygamberimiz (Sav) öyle yapardı.. Madem ki müslüman olduğumuzu iddia ediyoruz.. Öyleyse ona göre yaşamaya gayret edelim.. En büyük sünnet önce temsil sonra tebliğdir. Bunu asla unutmayalım. Hatta Ahir zamandayız. Temsil ve tebliğ.. Farz belki de Efraz olabilir...
Ölümün hiç acıması yok çocuk
Hayatın kuralı: Koşullar ne olursa olsun, karakterinden vazgeçme, Efraz. 12 KASIM 2015, LÜBNAN Ortadoğu’da Bir Çocuk - Kefen
Reklam
Kâmet-i servin nem-i eşküm ser-efrâz eyledi N'oldu ol nâzük nihâle şimdi nemden incünür. (Bâki)
-Özgür olmayı istemek suç mu? -Neden suç olsun Efraz? -Çünkü protesto bazı durumlarda karmaşa getirir . -özgürlüğü verirlerse getirmez. -Bahsettiğin özgürlük nedir tam olarak? -Özgürlük işte,birbirinden farklı anlamları var Okumak isteyen çocuklara özgürlük verilsin Çalışmak isteyenin üzerine kapı kilitlenmesin.Cinsiyet ayrımcılığı bitsin Tek başına yaşamak isteyen edepsizlikle zan altında kalmasın.Boşanmak isteyen suçlanmasın. Kadınlar öldürülmesin,İşsizlik yüzünden çaresiz kalan babalar canına kıymasın.Çocuklar öldürülmesin ve istismar edilmesin.Hayvanlar işkence görmesin.Kan davası yıllarca süregelmesin.Yaşamayı isteyenler parmaklıklar ardında çürümesin. -Senin gibi özgür olmayı isteyenler bunu başarabilir ancak. -Biz kalbi güzel insanlar bunu başaracağız. -Ama herkesin kalbi güzel değil,Kinden ibaretler efraz. -O zaman biz ne diyoruz; YÜREĞİNİZDEKİ KİNİ SÖKÜN, BİRAZ FERAHLASIN İNSANLAR!
Kirpiklerinde gece, alnında umut, Gülüşünle dağılır içimdeki bulut, Bir adım gelsen, dünya susacak, Aşkı seninle yeniden bulacak??? Varsa aşk gel yar! Yıldızların sadece gökyüzünde olmadığını, Gökyüzünün mavi olmadığını kanıtlayalım! Gel yar, myle bil geldi susuz kalmış gönül çölüme, Sevgi var, sevda var desinler..... Sen gel ki... Sussun dünyam... Gözlerinde bir bahar, bir vefa akıyor sanki, Vefa nedir? Bir bakış, bir gülüş, bir söz mü? Vefa gözde mi? Yürek'te mi olur yar? Cevapsız sorularımın en güzel kısmındasın! Geceler yanar, kül olur hecem.. Geçilmez diyarların çıkmaz yollarısın sen! Bi habersin yar, ne benden ne yarenden! Bil ki: Bil ki his diyarı bu, geceden geçti yarım, ne senden geçtim, ne serden geçti yanım.... Yanıyor?? Yanıyor?? Dumanı çıkmıyor diye yüreğimde inanmıyorlar oysa ki; Dumanı görülmeyen tek yangındır yürek yangını..... Vesselam.... #Efraz'ınkaleminden
Egoist
Bu kitabı oxuduqdan sonra nə qədər egoist olduğum nəticəsinə vardım. Ən çoxda canımı incidən aclıqdan köpəyin yeməyini oğurlamaq məcburiyyətində qalan uşaqlarla dolu olan bir dünya da nəfəs alıb veririk,heçnə etmədən.. Susulanlar- Çinin şərqi Türkistan millətinə etdiyi zülmlər ,Suriya da baş verən köklər, müharibə şəraitində yaşamağa məcbur edilən uşaqlar.. Biz isə əldən heçnə gəlmircəsinə yaşadığımız bu anda belə Efraz kimi uşaqların təcavüzə uğraması hekayələrini bir iki göz yaşı ilə kitablardan oxuyuruq. Kitabdan alıntılar:- "Bazen diyorum ki çığlıklarımı duymuyorlar mi? Yüregim çığlık çığlığa bağırırken beni hissetmiyorlar mi?" “Neden her ayıp kadinlara vaat edildi. Erkegin hiçmi ayıbl yok?" “Aslında kötülüklerin en kötüsüdür umut, insanlara çektiği eziyeti uzatır” “Kimsesizim ben bu dilsiz coğrafiyada. Hakkımı savunmama izin vermeyen yargı varken, kim benim hakkımı savunsun” Son.. Ey insan! Yemin ederim sizleri asla sevmiyeceğim… #Ortadoğudabirçoçuk #Kefen #ŞehnazHaşimoğlu #Gülşenhaşimoğlu Şehnaz Haşimoğlu Ortadoğu’da Bir Çocuk - Kefen
Alıntı
Reklam
Reklam