Yokluğunun zorluğu içime işlemişken, gecenin ihtişamında teslim oldum yine kokuna. Belimi saran ellerini yıldızlara benzetip, sil baştan aşık oldum sana. Güneşin doğduğu her sabah, yeniden varlığına tutunmak kadar güzel bir duyguya tanıklık etmedim henüz.
Zaman zaman canımı yaksan da öyle uzaktan, dikensiz bir gül olmayacağını tekrarlayarak avundum. Kendimi parçaladım hayatımdan sıyrılıp gitme diye. Ay´a baka baka gitmeyeceğine ikna olmaya çalışırken, usuldan uzaklaştın benden.
Ay da sızlattı bu gece ruhumu. Ayın bile ayrılıktı sonu...