Başlarda iyi gibi gidiyordu. Fakat sonlara doğru sıkmaya başladı, çünkü aynı kelimeleri o kadar çok tekrar etmişki bir yerden sonra sıkmaya başlıyor. Sanki biraz zor anlayanlar için yazılmış gibi..
Kesinlikle inalılmaz bir kurgusu var. Bir sokukta okuyup bitirdim. Bundan sonra empatiyi okuyun, Adam Fawer kesinlikle iyi bir iş çıkartmış. Bu adam sürekli yazsın bence.