Bir kahvenin kırk yıl hatırı var derler ya
Bir mutluluğun neden kırk yıl hatırı yok
Yaşadığımız bu geçen yıllara da güzel duygulara neden bir hatıra veremiyoruz
Tabiri caizse kırk yıla hapsedemiyoruz
Siz söylemeden ben dile getireyim ,biz insanoğlu ne zaman kalp kıracağını bilmez ateşi biranda harlanır çabuk söneriz
Kimisi içinde bu farklıdır tabi kıran değil de kırılan taraf olur
Ne yazık ki bazı cümleler böyle ağız alışkanlığı olmuş sürüp gitmekte ..
Çok üzücü, değil mi
Dönemin şartları mı etkiliyor , yoksa , biz mi farklı olmam yerine herkesleşiyoruz
Gerçekten kırk yılın hatırı halen kaldı mı ..