juneww

juneww
@efsuunnn

juneww

, bir kitap okudu
9/10
·258 syf.··
2021 6. kitabı
Jack London
8.5/10 · 95,8bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
9/10
·258 syf.··
2021 6. kitabı
Bir arkadaşımın önerisiyle tekrardan okuduğum bir kitaptır Beyaz Diş. Doğruyu söylemek gerekirse ilk başlarda ne olduğunu pek anlayamamıştım fakat ilerleyen zamanlarda karakterler olaylar açığa kavuşunca kafamdaki soru işaretleri de birer birer kayboldu. Kitap bize olumlu olumsuz bütün duyguları yaşatan; doğanın kanunlarını ve canlıların ister istemez kendinden üstün bir varlığa sığınma, yardım alma isteğini anlatan bir kitap. Kitap pürüzsüz ve iyi düşünülmüş, meraklandıran bir olay örgüsü içinde. Beyaz Diş’in ne yapacağını, bir olayla nasıl başa çıkacağını merak ediyor bu sayede de kitabı elinizden bırakmak istemiyorsunuz. Okumayı düşünüyorsanız vakit kaybetmeden hemen başlamanız gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Beyaz DişJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202095,8bin okunma
3/10
·576 syf.··
2021 4. kitabı
Öncelikle merhaba, Nereden başlayayım bilemiyorum fakat şunu belirtmek istiyorum, hayatımda daha önce bu kadar pişman olmamıştım. Şöyle bir özet geçmek gerekirse kitap Senem ve Nisanın arkadaşlığından ve evlat edinildikten sonraki hayatlarını anlatıyor. Kitabın arkasına bir göz gezdirdiğim zaman düşünmüştüm ki evlat edinilen iki kızın yeni ailelerine alışma süreçlerini, gerek okuldan gerekse çevreleri tarafından maruz kaldıkları eleştiri/yorumlara karşı gelmeleri ve birlikte zorluklara göğüs gererek kendi ayakları üzerinde durmalarını anlatıyor bu kitap. Fakat düşündüklerimle uzaktan yakından bir alakası yoktu. Belki başka beklentilerle başladığım içindi bilmiyorum ama pek de sevemedim açıkçası. Özellikle şu bornoz meselesi bir kitapta olabilecek en utanç verici meseleydi. Kitabın açıklamasından yanlış fikirlere kapıldığım için ilkini okumadan ikinci kitabını da almıştım. Belki ikinci kitapta işler düzelir biraz diye beklemiştim fakat olaylar yine aynıydı, çok da geçmeden arkadaşıma vermiştim (ki o beğenmişti) Özetle öyle ahım şahım alayım da okuyayım denebilecek bir kitap değildi benim için fakat gençlik aşkı (?) konulu kitapları sevenler okuyabilir. Okumazsanız da bir şey kaybetmezsiniz.
Kutup Yıldızı - 1Mehtap Fırat · Ephesus Yayınları · 20203,679 okunma