Büyük yürüyüşçüler olmalıyız, değil mi? Yürümeli, yürümeli ve gene yürümeliyiz, birbirinin yanında, birbirinin ayakkabılarını giyerek, biri, ötekinin ayakkabılarının içinde yürümeliyiz. Bu dünyaya geldiğimiz ve buradan gideceğimiz günü düşünerek yürümeliyiz. Kırılganlığın, çıplaklığın yanısıra cübbesiz ve pankartsız yürümeliyiz. Temellerinin artık önyargı ve yargı değil, alçakgönüllülük ve anlayış olduğu dünyayı oluşturmak için yürümeliyiz.