📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"o kadar mı sevdin"
"Hayır! Daha çok sevdim. Ama gitti. Hiç gelmemiş gibi.
Kendinden sonra gelecekleri bile benden alarak gitti.
Herşeyi yarım bırakıp gitti.
Beni, kendini, bizi..."
Ne diyordu Hüsnü Arkan:
"Gitmek dediğin ne? Her sabah bir gemi kalkıyor.." Bir sabah da bizim için kalksa o gemi. Önce içimizden tabi. Buralardan bir yerlere doğru bir gemi kalksa..
¬İyi uykular
" İnsanlar tuhaftır. Fena birşey yapmakta olduklarını hissedecek olurlarsa mutlaka en evvel vicdanlarını susturacak bir sebep bulurlar."
~ Halid Ziya Uşaklıgil