Kim bilir neden en basit gerçeklikler,anlaması en
zor olandır.Ben o zaman aşkın en önemli niteliğinin
güç olduğunu anlasaydım,olaylar bir olasılıkla başka
türlü çözümlenirdi.Ama güçlü olabilmek için insanın
kendini sevmesi gerekir;kendini sevebilmek için
de insan,kendini derinlemesine tanımalı,kendi hakkında her şeyi,en gizli,kabullenmesi en zor şeyleri bilmelidir.Yaşam seni bütün gürültüsüyle iterken bu tür bir aşama nasıl gerçekleştirilebilirdi? Bunu başlangıcından beri yapabilenler yalnızca olağanüstü yetilerle donanmış insanlardır.