Bu dünyada,yalnız yaşayan bir ıstakoz ya da bir sümüklüböcek gibi kabuğuna çekilmeye çalışan,yaradılıştan bir başına yaşamayı seven insanlar az değildir.Belki biz burada bir atavizm belirtisiyle,dedelerimizin henüz sosyal
bir hayvan olmadıkları,kendi mağaralarında yalnız
başına yaşadıkları zamana dönüş haliyle karşı karşıyayız.
Belki de bu,insan karakterinin çeşitlerinden
bir tanesidir,kim bilir?