Hande

Hande
@ehandesende
bazen o an paylaşasım gelir, 'insan her şeyi nasıl isterse öyle algılayabiliyor.'
Lisans, PDR
Ankara
7 Aralık
873 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
yeminlen soğudum ya flörtten :D
Dün gece yarısı Alper'in mesajı geldikten sonra nasıl hissetmiştim?
Reklam
o sırada erkekler, bugün ne yesek
İçimi dinledim; onun sessiz tanıklığında, bunu dile getirebildiğimi sezdim.
Sayfa 236·Kitabı okudu
Tamam, işte böyle!.. Akıllıca düşünüp duygusalca davranıyoruz genellikle. İşte bu dönemde tam da benim halet-i ruhiyemi yansıtıyor... Demek ki farkındayım! Evet, farkındayım elbette... Ve bunun için Alper'e teşekkür borçluyum. O, bana içimdeki boşluğu gösterdi...
Kalıp yargılardan, mantık ve muhakeme tuzaklarından kurtulabilir miyim?
Bilmiyorum. Her neyse şimdi onunla Adler yorumlarına girmek gibi bir hevesim yok. İçimden gelen tek tepki işte bu; kırmızı kalp. Ne anlarsa artık!..
Sayfa 183·Kitabı okudu