Tamam, işte böyle!.. Akıllıca düşünüp duygusalca davranıyoruz genellikle. İşte bu dönemde tam da benim halet-i ruhiyemi yansıtıyor...
Demek ki farkındayım!
Evet, farkındayım elbette... Ve bunun için Alper'e teşekkür borçluyum.
O, bana içimdeki boşluğu gösterdi...