Hande

Hande
@ehandesende
bazen o an paylaşasım gelir, 'insan her şeyi nasıl isterse öyle algılayabiliyor.'
Lisans, PDR
Ankara
7 Aralık
873 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Biraz ara versem iyi olabilir... Kendime yüklenmekten vazgeçmeliyim... Biraz öz şefkat... Hmmm... Olan biteni sindirmeliyim... Neler oluyor anlamalıyım... Mola!
Sayfa 190·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bağ kurmak istiyorum. Ait olmak istiyorum. İçimdeki sevgi ile herkesi kucaklamak istiyorum. Bu sevgi beni de sarsın ki kendimi/ varlığımı daha iyi hissedebileyim istiyorum.
Sayfa 179·Kitabı okudu
"Gözyaşların kurumuş duygularına merhem olsun."
Sayfa 176·Kitabı okudu
Her neyse... bazı şeylerin anlamı ve değeri değişti... Gerçi zaten biliyordum son yıllarda; önem verdiğimiz şeylerin pek de önemsenecek önemde olmadığını... Hanidir farkındaydım, hayatın "yapay ihtiyaçlar" yaratıp onları karşılamak için kendimizi tüketeceğimiz bir yarış olmadığının... Belki de bunun için çıkmıştım içsel yolculuğuma... Evet, şimdi hayatın akışına bıraktım kendimi... Zorlamadan, hedef koymadan. Hayat tüm ihtiyaçların tatmini değil. Yaşamak, sadece olanı kabul etmek ve yaşama teslim olmaktır tüm varlığınla...
Sayfa 14·Kitabı okudu