Eka

Hizmetçi İzliyor
Yazarın kendine diss atmasına bayıldım bdjdjk Sahiden serinin ilk kitabı olan "Hizmetçi" aşırı güzeldi okurken elimden bırakamayacak ve beni her dakika şaşırtacak kadar büyüleyiciydi. İkinci kitap "Hizmetçinin Sırrı" ilkinin büyüsünde olmasa da o da çok güzel şaşırtıcı bir hikayeydi; ama serinin son kitabı "Hizmetçi İzliyor" maalesef beni biraz hayal kırıklığına uğrattı, sanki o bayıldığım kitabın ve karakterlerin büyüsü gitmiş gibiydi, karakterlerin hayran olduğumuz tüm yönleri bu kitapta değişmişti. Biz Millie'nin o korkusuz,zeki, cesur ruhuna, lafını sakınmayışına bayılmıştık oysa, Enzo'nun tüm zorda olan kadınları koruyucu tavrına ve Millie'ye olan incecik düşüncelerle kaplı aşkına aşık olmuştuk, ben Enzo'nun her şeyi Millie için en ince ayrıntısına kadar düşünen, ona dünyanın en güzel en iyi kadını gibi bakan, zarafet dolu ama sevgilisini hep çok önemseyen ondan hiçbir şey gizlemeyin karakterine hayran olmuştum ama bu kitapta bu karakterlerin yok olmuş olması canımı fazlasıyla sıktı. Keşke çocuklu ve yaş almış hallerini değil, evli çocuksuz ama birlikte hallerini okusaydık yine.. Ayrıca benim hayalimde Millie ve Enzo'nun kurdukları aile, bağları ve birbirlerine tavırları asla böyle değildi, sıcacık aynı kendileri gibi macera dolu ama iki ebeveynini de çok seven, karı koca karşılıklı birbirine hâlâ aşkla bakan bir aile hayal etmiştim. Üzgünüm bunlar bizim Millie'miz ve Enzo'muz değildi, benim için onlar hep tanıdığım hayran olduğum genç halleriyle kalacaklar. Her şeye rağmen hayatımdan çok güzel geçtin Hizmetçi serisi.. Sadece hak ettiğimiz daha güzel bir son kitaptı onun dışındaki kitapları ayıla bayıla okudum benim için yerleri hep ayrı olacak, çok özlicem🥺🥺🩷🌌🪄🧚🏻‍♀️
Duygu ve Düşünce
Derin Koca isimli okura yanıt verildi
Eka
Evet ay çıldırdım orda ikisinin de tepkisizliğine
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hizmetçi İzliyor
Yazarın kendine diss atmasına bayıldım bdjdjk Sahiden serinin ilk kitabı olan "Hizmetçi" aşırı güzeldi okurken elimden bırakamayacak ve beni her dakika şaşırtacak kadar büyüleyiciydi. İkinci kitap "Hizmetçinin Sırrı" ilkinin büyüsünde olmasa da o da çok güzel şaşırtıcı bir hikayeydi; ama serinin son kitabı "Hizmetçi İzliyor" maalesef beni biraz hayal kırıklığına uğrattı, sanki o bayıldığım kitabın ve karakterlerin büyüsü gitmiş gibiydi, karakterlerin hayran olduğumuz tüm yönleri bu kitapta değişmişti. Biz Millie'nin o korkusuz,zeki, cesur ruhuna, lafını sakınmayışına bayılmıştık oysa, Enzo'nun tüm zorda olan kadınları koruyucu tavrına ve Millie'ye olan incecik düşüncelerle kaplı aşkına aşık olmuştuk, ben Enzo'nun her şeyi Millie için en ince ayrıntısına kadar düşünen, ona dünyanın en güzel en iyi kadını gibi bakan, zarafet dolu ama sevgilisini hep çok önemseyen ondan hiçbir şey gizlemeyin karakterine hayran olmuştum ama bu kitapta bu karakterlerin yok olmuş olması canımı fazlasıyla sıktı. Keşke çocuklu ve yaş almış hallerini değil, evli çocuksuz ama birlikte hallerini okusaydık yine.. Ayrıca benim hayalimde Millie ve Enzo'nun kurdukları aile, bağları ve birbirlerine tavırları asla böyle değildi, sıcacık aynı kendileri gibi macera dolu ama iki ebeveynini de çok seven, karı koca karşılıklı birbirine hâlâ aşkla bakan bir aile hayal etmiştim. Üzgünüm bunlar bizim Millie'miz ve Enzo'muz değildi, benim için onlar hep tanıdığım hayran olduğum genç halleriyle kalacaklar. Her şeye rağmen hayatımdan çok güzel geçtin Hizmetçi serisi.. Sadece hak ettiğimiz daha güzel bir son kitaptı onun dışındaki kitapları ayıla bayıla okudum benim için yerleri hep ayrı olacak, çok özlicem🥺🥺🩷🌌🪄🧚🏻‍♀️
Duygu ve Düşünce
Derin Koca isimli okura yanıt verildi
Eka
Kesinlikle ben de aynı şekilde sinir oldum, Millie'ye sürekli seni aldatmadım biliyorsun dimi falan diyor sonradan ama hareketleri ve izin verdiği şeyler de bir nevi aldatma bence. Önceki kitaplarda Millie'ye tüm kalbiyle bağlı olan, ufacık detaylara bile detay veren Enzo bu kitapta acayip farklı ve kaba birine dönüşmüştü ve bu hiç hoşuma gitmedi. Millie desen her şeyi sineye çekiyor eski hesap soran halinden eser yok, çok üzücü:(
9/10
9/10
·352 syf.··
2023 405. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 06 Haziran 2023 20:56
Bu kitap önerisine güvendiğim birkaç arkadaşımın deli olduğu bir kitaptı ve okuyunca neden bu kadar beğendiklerini anlamış bulunuyorum.Bir süredir iyi bir gerilim kitabı okumamıştım ve sağolsun tarzı özlediğimi bana hatırlattı. YÜKSEK DOZ SPOİLER!!! Öncelikle kitabı okurken ciddi anlamda gerildim.Özellikle ilk 200 sayfa heran birşey olacağına dair o tedirginliği yazar çok güzel hissettiriyor.Diken üstünde okuyorsunuz.Bu konuda çok çok başarılı bir kitap.Ben birkaç şeyi tahmin ettim aslında …Andrew’ın bu kadar mükemmel ,Nina’nın bu kadar manyak olması beni huylandırmıştı.Ama tabi arkadaki hikayedeki ayrıntılar şaşırttı.Cezaların şekli ve psikopatlığı ,Andrew’ın manipülasyonunun derecesi gibi.. Millie karakteri ise kitap özelinde çok nokta atışı bir karakterdi.Akış içinde zaten bütün hepsinin arıza olduğunu hissediyorsunuz.Millie neden hapise girdi? Andrew neden bu kadar şeye rağmen uysal? Nina neden bu kadar agresif?? Vs vs soruları sürekli sizi uyanık tutuyor. AŞIRI YüKSEK DOZ SPOİLER!!! Kırdığım bir puanı 2 inci bölümün çok hızlı gelişmesinden ve sonundan dolayı kırdım.Millie’nin yaptıklarının diyetini Andrewe ödetmesi içimin yağlarını eritti ama ölmesi çok üstünkörü geçiştirilmişti ve Enzo kısmı havada kaldı.Adam jet hızıyla konuya dahil oldu ve çıktı gibi geldi bana .Ölümünün yanlarına kalması da birazcık mantık dışıydı ama kurgu bu diyecek birşey yok.En son kısımda Lisa’nın evinde çalışma olayı ve asıl Şeytanın kim olduğu ayrıntısı da cidden güzeldi. SPOİLER SONU!!! Bahsettiğim son hususlar dışında kusursuz bir kitaptı.Gerilim seven,ters köşelere bayılan ve cidden farklı kurgulardan hoşlanan herkese gözüm kapalı bütün yorum yapan arkadaşlarımın önerdiği gibi öneririm.Kesinlikle tavsiye!!!
HizmetçiFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 202311,6bin okunma
Eka
Şeytandan kastiniz kimdi burda