Sen olmazsan ölürüm demiştim sana bir mektubumda .Sanırım biz birbirimize rastlamadan önce yaşamıyormuşuz yaşamın içinde ,kifayetsiz bir şekilde var oluyormuşuz sadece.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Özgürlük ve mahkûmiyet kelimeleri her ne kadar aynı cümle içinde yaman çelişki gibi görünse de insan özgürlüğe mahkúmdur aslında.
Fakat insana sonra ne oluyorsa , işin özgürlük kısmını atıp mahkûmiyeti tutuyor!