Ceylan Ekin

Ceylan Ekin
@ekince
Kitap her zaman güzeldir; yeter ki okuyan anlayabilsin.
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
Diyarbakır
49 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar ? Kötülük iki taraflıdır.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kötü bir insanı öldürünce kötülüğü de yok ettiğini sanırsın, sonra bir bakarsın ki yok ettiğini sandığın kötülükten daha beteri senin içinde büyüyor.
Edebiyat
İnsan her şeyi anlayabilecek durumdadır: Dünyayı saran eserin nasıl titrediğini de, güneşte neler olup bittiğini de, ama bu insan, başka bir insanın burnunu neden başka türlü sildiğini anlayamaz.
Edebiyat