Ela

Ela
@elacapaaa
Ben burada sürüyle kitap okudum.Kimsenin cennete gideceği yok,kimsenin kendine ait toprağı da olmayacak.Adamların kafasında yarattığı bir saçmalıktan ibaret.Sabahtan akşama kadar bundan bahsederler ama hep lafta kalır.
Edebiyat
Reklam
İnsan ateşin varlığını, arkasında bıraktığı küllerden anlar
Edebiyat
Gece burada tek başına bir adam düşün, işte ya kitap okuyor ya da bir şeyler düşünüp öylece oturuyor. Bazen düşüncelerini birine söylemek ister doğru mu yanlış mı diye ama kimsesi yoktur işte. Bir şey görünce bile onu gördüğünden tam emin olamaz gösterecek kimsesi olmadığından. Yanındakine dönüp ‘Gördün mü sen de’ diye soramaz ki. Bilemez ne gördüğünü. Soracak kimsesi yoktur ki.
Edebiyat
“İnsan olmak kolay değildir, hele ki ‘insanca’ yaşanabilecek bir toplum düzeni yoksa!”
Edebiyat