Ela Naz Kıroğlu

Ela Naz Kıroğlu
@elanaz2305
I think I've seen this film before And I didn't like the ending
Bu son olmadı
7/10
·416 syf.··
2022 23. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 04 Eylül 2022 00:00
ÇOK AKSİYONLU BİR KİTAPTI. Bu kitap gerçekten özellikle ikinci kitaba göre cok güzel bir kitaptı elimden bırakamadım olaylar çok güzel bir şekilde ilerledi, sırlar çözüldü ve aksiyon hep zirvedeydi ama sonu gerçekten cok eksik kaldı bazı şeyler açıklanmadı. Kitap tavanlarda ilerlerken birden düşüşe geçti. Sonu yine aynı olsaydı ama bize olayları açıkladığı 3. kişi ağzından bir sahne falan olsaydı cok daha güzel olurdu. Pamir'in odunluklari bu kitapta daha azdı. Çoğunlukla Nil'in güçleri odaklıydı bu kitap o yüzden çok guzeldi. (SPOİLER ICEREN KISIM KITABI OKUMAMIŞ OLANLAR DEVAMINI OKUMASIN) O son neydi öyle yaaaa. Tam aşırı heyecanlı bir şekilde ilerlerken bir anda Nil'in hafızasını kaybettiğini öğrendik. Bence son bölümden önce 3.kisi ağzından ya da Pamir'in ağzından neler olduğunu öğrenebilirdik. Nil cihaza girdikten sonra ne yaptılar cok merak ediyordum. Mesela babası nasıl öldü? Mine'ye ne oldu? Bu konulardan çok havada kaldı sonu. Onun dışında kitabın bazı yerlerine birbirlerini sevdiklerini söylediği bir sahne olabilirdi aşkları yarım kaldı bildigin en azından ben Nil'in Pamir'i 11 yıldır sevdiğini onun için fedakarlık yaptığını Pamir'in öğrenmesini isterdim. Öte yandan daha Açık Yaralar ve Dikiş İzleri kitabını okumadim orada bu soruların cevabı veriliyor olabilir ama emin değilim.
Roman
Ruh KadehiBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 20204,258 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beklentimin altında kaldı
6/10
·565 syf.··
2022 22. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2022 14:23
Beklentimin altında kalan bir kitap. Kitap kötü bir kitap değil cerezlik bir kitap bence ama o kadar çok övülmüştü ki çok büyük bir beklentiye başlamıştım lakin beklentilerimi tam karşılamadı. Biraz klişe bir kitaptı bad boy erkek karakterimiz falan ama klişenin yanında ilgi çekici tarafı da vardi o da ana karakterimiz Nil'in havayı kontrol edebilme gücü. Nil'in güçleri benim çok ilgimi çekti ve o kısımlar gerçekten güzeldi. Onun dışında bu kitapta çoğunlukla Nil'in iç dünyasını okuduk ikinci kitap daha çok aksiyon içeriyor.Nil'in iç dünyası da bazen sıktı bazı yerleri atlayarak okudum ama bildiğim kadarıyla yazar bu kitabını 15 yaşında yazmis o yuzden o yaşa göre cok güzel bir kitap. Sonu ise kesinlikle heyecanlı bitti merak uyandırdı. Okunmayacak bir kitap değil güzel bir kitap ama aşırı beklenti ile başlamayın.
Roman
Siyah KuğuBeyza Aksoy · Epsilon Yayınları · 20215,4bin okunma