“Eğer yaşam bir yolsa,her zaman yokuş yukarı giden bir yoldur.”
•Kitabımız yaşlı bir ninenin torununa yazdığı mektupları barındır.
•Torunu bir süreden sonra Amerikada yaşamaya başlamıştır, büyükanne yazdığı mektupları hiçbir zaman torununa göndermemiştir. Yaşlı büyükanne mektuplarda kendisinin ve kızının yaşamından olayları anlatmaktadır, buruk, dokunaklı yazılardır…
•Kitapta büyükanne gerek pişmanlıklarını gerek itiraflarını,hüzünlerini ve mutluluklarını paylaşmaktadır. Çok yalın,sade ve gündelik konuşma tarzıyla yazılmış bu kitabı herkese önerebilirim.
•Mutlaka herkesin kitaplığında olması gerektiğini düşündüğüm herkesin severek okuyabileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Şimdiden herkese iyi okumalar…