Ela Turunç

Ela Turunç
@elaturunc
Az aslında çoktur.
Her şey insanoğlunun elindedir ama yine de sırf korkaklığı yüzünden her fırsatı elinden kaçırıyor. Bu artık bilinen bir gerçek. Acaba insanlar en çok neden korkarlar? Doğrusu ilginç bir soru. İnsanlar en çok atacakları yeni adımdan , söyleyecekleri yeni sözden , yeni olan her şeyden kısacası eski kendilerini terk etmekten korkarlar. Dostoyevski
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Öfkeye kapılıp acımasız olma ! Sesini gereğinden fazla yükselten insan vicdanının sesini duyamaz. Kendi ışığı vardır her insanın... Başkasınınkinin altında aydınlanmak kendine ihanetidir. Kendi ışığını bulmalı ve ona yürümeli , kendi olmalı ve açgözlü davranmamalı kişi. En güzel günlerimizi daha güzel günleri ararken kaybediyoruz. Kahraman Tazeoğlu