Konuşmuştuk daha önce bunu. Saçını neden kestin ki, demişti. "Saçlarımı çok sevenler bile bir veda etmeden gittiğine göre, onların da kalmasının anlam yoktu." demiştim ben de. Ne büyük delilikti bu dediğim. Onlar bana veda etmese ne çıkardı? Saçlarımı en çok sevenler, saçlarıma ilmek ilmek işlemişlerdi kendi ruhlarını. Kesip atmak neyi değiştirirdi? Kesip atmak, kalpte yer edeni söküp atmaya yeter miydi?