"Tanıdığımız bir köpeğin yanında olmak, dilini bilmediğimiz bir adamın yanında olmaktan daha iyidir." O halde insan bir yabancıyı insan olarak görmez. Ve sahte sohbet sessizlikten daha az dosttur!
Zihnim, düşündüğümün tam tersine, kaçak bir at misali, kendi üzerinde süvari varken olduğundan bin kere daha fazla koşturuyor ve bana hiç durmadan, başı sonu belli olmayan öyle hülyalar, olağanüstü acayiplikler çıkarıyor ki bu saçmalık ve tuhaflıkları rahatça incelemek için onları kağıda dökmeye başladım. Umarım ki zihnim günün birinde bunları görüp kendinden utanır.