Ben ilk defa Peygamberimiz (s.a.v)'i ve sünnetlerini yok sayan bir kitap okudum, hatta okuyamadım ve yarım bıraktım. Sadece ayetlerdeki kelimelerin anlamları ile namazın iki vakit olduğu, namaz kılarken örtünmek gerekmediği gibi çıkarımlar yapıp, fıkıh ilmini tamamen yok sayan bir kitap. Halbuki bildiğimiz ve iman ettiğimiz üzere yaşam tarzıyla, ibadetiyle, sosyal ilişkilerle, aile ilişkileri ile, ticari ilişkilere kadar her konuda İslam'ın öğreticisi Hz.Muhammed Mustafa (s.a.v)'dir.
Muhammed/33 ayetinde de geçtiği üzere
" Ey iman edenler! Allah'a itaat edin ve Peygamber 'e itaat edin ki amelleriniz boşa çıkmasın'
De ki: "İster Allah diye çağırın ister Rahman diye. Hangisi ile çağırırsanız çağırın, O'nundur en güzel isimler!" Kıldığın namazı duyurma da, gizleme de ikisi arası bir yol bul.