Kendini bir kez aşağı kalmış hissettiğinde, üzgün, moralsiz
olur, göğsünde ağır bir yük taşımaya başlarsın ve asıl bu senin
gelişiminin önünde bir engel oluşturur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Telgraf yazar gibi ol. Sadece söylenmeye değer şeyleri
söyle. Gereksiz sorular sorma- zaman kıymetlidir- sadece çok
gerekli olanları sor. Sadece hayatında fark yaratacak olan
şeyleri sor.
Dil iletişim kurmak için değil, kandırmak için kullanılır. İnsanlar sessiz olmaktan çok
korkarlar çünkü sessiz kalırlarsa yüzleri, varlıkları söylemek istemedikleri bir şeyi söyleyebilir. Konuşup durmak onlara daha iyi gelir çünkü böylelikle iki kişi de sözcüklerle meşgul olmuş, gerçekler de sözcüklerin arkasında saklı kalmış olur.