Kitaptaki öykünün biri bitip diğerine başlayacağım an bi duraksadım, kalkıp bitki çayı demlesem derken etrafımda müziğin de eksikliğini hissettim.
Bi şarkıyı hiç bitki çayıyla özdeşleştirmemiştim.
Sevgili ıhlamur, seni çok seviyorum.
youtu.be/jr4xUytZbWw