"Ona dokunamıyorum. Dilediğimce sarılamıyorum. Düşündüklerimi söyleyemiyorum. Kokusunu bilmiyorum. Elini tutamıyorum. Ama onu seviyorum. Onu sevmek için bir nedenim yok, olsaydı anlamı kalmazdı. Bazen acı versede onu sevmekten vazgeçmek istemiyorum..."⛓
Hangi şehre gidilir yalnız başına?
Hangi şarkı dinlenir senle duymayınca?
Kiminle çay içilir?
En güzel sözlerin altı kim için çizilir?
Kimin kokusu saklanır?
Hangi hayal hediye edilir?
Hangi gözde görülür o çiçek yaprağı kirpiklerin?
Nasıl anlatılır gülüşünün sesi?
Adının güzelliğine hangi alfabede rastlanır?
Senin bakışın hangi şiire benzer?
Kime uyur, dokunur, sarılır bu kalp?
Hangi insanda rastlanır sana?
Gel ve anlat...
Senden başkası nasıl sevilir?
Bilmiyorum ben...'🧡
"Sevginin sözlerde değil, yürekte bittiği gerçeğini öğrendiğimden beri kimseye ne kal ne git demedim. Çünkü biliyorum ki ne dersek diyelim gönül bildiğini okur. Gitmek isterse destan yazsan kalmaz. Kalmak isterse bir fısıltına bile ihtiyaç duymaz. O yüzden sevdiklerinizi salın. O denli özgürlüğe, onca seçeneğe rağmen soluğu hala sizin yanınızda alıyorsa, kalbi çoktan size ait olmuş demektir. Zira yanınızda bulunan insanlar kendi kalbinin iradesi ile değilde zoraki bulunuyorsa onlar misafirdir, mutlaka gideceklerdir. O halde her şeyi özgür bırakın, size ait olan zaten mutlaka size dönecektir."