Elif

Elif
@elff_
İçimde garip bir duygu. Birazı hüzün de, kalanı ne anlayamadım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neşeli başlasın ve öyle geçsin diye gayret edildikçe insanı koyu bir yalnızlığa, anlaşılmaz bir kedere iten günler.
Yaşamak her şeye rağmen bir iz bırakmaktır yeryüzünde
Bazen tek bir kelime bile yeni bir dünyaya pencere açmaya ve zihni iç yolculuğuna çıkarmaya yeter.
Sabah gördüğüm bir tanıdığıma "Güzel bir gün değil mi?" dediğimde aslında meteorolojik olarak bilgiyi iletmiyorumdur- o da beninle aynı veriye sahip olduğundan bunu yapmam gereksizdir- bunun yerine çok çeşitli amaçları yerine getiririm. Ilk olarak, ona hitap ederek onun varlığını kabul eder ve dostluğumu ifade ederim. Ikincisi, kültürümüzde etkileşimin temel kurallarından birisi olan havadan sudan konuşmanın, iki insan arasında temas sağlamak için güvenli yöntem olduğu kuralını yeniden hatırlatırım. Son olarak, havanın "güzel" olduğunu vurgulayarak "güzelliğin" istenen bir özellik olduğuna dair ortak değeri ima ederim. Yani öylesine yapılmış bir yorum tanıdığım kişinin zihninin içeriğini alışık olduğu düzende tutmasına yardım eden bir mesaj haline gelir.