Elif

Elif
@elff_
Birbirine dikkatle bakmayı becerenlerin, başka pusulaya ihtiyacı yoktu belki.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hangi boşluğa uzun süre baksa, orada bir şey görmeye başlıyor insan. İstediği ya da kalbini kıran, özlediği ya da korktuğu bir şey.
Kafamın içinde onlarca soru dolanmıyormuş, kalbim ismini koyamadığım ağırlıklar altında ezilmiyormuş gibi yaptım. Bunu sık yaparım.
Hayatı boyunca tüh'lerden kaçarken keşke'lere tutulmuş biriydim.
İnsanlar aynı duruma farklı tepkiler verir. Daha yakından bakarsak canımızı sıkanın durum değil, kendi bakış açımız olduğunu görürüz.