Efendim, eğitimci olmasından kaynaklıdır belkide; yazar çok detaylı olarak cinayetleri yazmamış. O yüzden o korku, macera seven veletleriniz okuyabilir. Tabi yine de 13 yaş ve üzeri okumasının ve de ailelerin öncelikle incelemesinin de faydası var.
..
Hikayenin yazım tarzını ve kurguda işlenen toplumsal meselelri çok yerinde buldum. Çok güzel işlenmiş, tavsiye ederim