elfsbookself

elfsbookself
@elfsbookself
Tanrım bana kitap dolu bir ev, çiçek dolu bir bahçe ver. ~Konfüçyüs~ Kitaplığım benim krallığımdır... ~Stefan Zweig~

elfsbookself

, bir kitap okudu
9/10
·120 syf.·
2022 32. kitabı
Özdemir Asaf
8.3/10 · 17,4bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Elfsbookself'in gözünden "Asel"
10/10
·472 syf.··
2022 14. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2022 00:00
Asel... Büyük bir ihanetin ardından bütün dengesi bozulmuş olan bir kız. Yaşadığı üzücü olaylardan sonra artık cesaretini toplayıp okula dönmeye karar veriyor. Okula döndükten sonra çok zor anlar yaşamak zorunda kalıyor. Ayrıca geçmişte yaşanan o olaya dair hiç bilinmeyen şeyler Asel için gün yüzüne çıkmayı bekliyor. Kitap hem geçmişte o olayın yaşandığı zamanları hem de günümüzü anlatıyor. Her iki kısmı da soluksuz okuduğumu söylemek istiyorum. Okurken Asel'in hayatını alt üst eden o olay neydi, bilmediğimiz gerçekler neler diye meraktan çatladım. Bu merakım sayesinde olsa gerek kitabı çok kısa bir zamanda bitirdim. Hatta sanırım benim rekorum oldu 460 sayfalık bir kitabı 24 saatten daha kısa bir zamanda bitirmek. Asel'i çok sevdim. O dik duruşu, asla pes etmeyişi harikaydı. Böyle güçlü kadınları okumak Asel'de olduğu gibi her zaman büyük keyif vermiştir bana. Onun haricinde kitapta iki karakter arasında çok kaldım. Ener mi, Deniz mi? Mantıklı düşünüldüğünde Deniz karakteri çok hoş bir karakter gibi, evet. Ama ben kitabın başından sonuna kadar ona hiç ısınamadım. Yaptığı hata affedilmez türden bir hata olmasına rağmen ben hep Ener'e yakın hissettim kendimi. Bir yerden sonra kitabın sonu hakkında bir tahminde bulundum ve tahminlerim beni yanıltmadı. Kitabın son cümlesi bütün gerçekleri gözler önüne serdi. Karakterlerden birinin ortaya çıkan bu gerçeği saklamak adına yaptığı şeyler ise bana biraz fazla ve gereksiz geldi. Aslında kitabın devam kitabı olmasını isterdim ama bu haliyle bitmesi de ayrı bir hoş olmuş. Son bir cümleyle okuyucuda bir şok etkisi yaratmak ve bitirmek, zirvede bırakmak gibi olmuş bence. Genel anlamda düşündüğümde kurgusu ve kurgunun işlenişiyle birlikte çok güzel bir kitaptı. Konu bakımından ilgisini çeken herkese tavsiyemdir. Sena Nur Işık
1K
AselSena Nur Işık · İndigo Kitap Yayınları · 20212,779 okunma

elfsbookself

, bir kitap okudu
10/10
·432 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 05 Eylül 2022 00:00
·
2022 29. kitabı
K. Kübra Berk
8.2/10 · 3.393 okunma