Elo

Elo
@elif_kaa
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilinçleninceye kadar asla başkaldırmayacaklar, ama başkaldırmakdıkça da bilinçlenemezler.