Ben istiyorum ki meşguliyetim olsun. Elimde bir işim olsun. Bekleyecek bir şeylerim olsun... Telefonun başında çocukların aramasını bekleyeyim, pencerenin kenarında çocukların, torunların bana uğramasını bekleyeyim, ağaç yapraklansın diye bekleyeyim, salatalıklar çiçek açsın diye bekleyeyim, domates kızarsın diye bekleyeyim. Öyle şeyler. Zaman kolay geçsin istiyorum ben. Başka derdim yok. Ölüm kapımı çalana kadar bir şeyler oyalasın işte beni.
Ben de bir şey demedim. Ne denir? Geçmiş olsun mu, hayırlı olsun mu? Her şeye de bir kelam edecek değiliz ya... Bazı şeylere de susulur. Buna susulur mesela. Susulmalı. Sustuk öyle.