Elif

Elif
@elifblbll
‘Tek lüksü kitaplardı.’
Meğer her şeyi içine atmak bir felaketmiş…
Edebiyat
Reklam
" Herkes kendi yolunun kahramanıdır. Bu yüzden herkes kendi yoluna yakışır."
Sayfa 26·Kitabı okudu
1000k
"İçimizde şeytan yok…İçimizde aciz var… Tembellik var… İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var…"
Edebiyat

Elif

, bir kitap okudu
10/10
·256 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2023 21:44
·
2023 2. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Perişan bir haldeydim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit vardı.
Edebiyat
Reklam