Elif

Sen kafanın içindeki yokluğa o kadar saplanmışsın ki, derhal uğrunda can verecek bir şey arayarak ikinci bir yokluğa dalmak istiyorsun!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
Onu bir daha hiç görmemek ihtimali en feci ve maalesef en akla yakın olanı.
Böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?