Benim olan ne varsa doldurdum ceplerime,
ağzımda birkaç kelime küfür,
aklımda yine sen,
gidiyorum..
Beceremediğim evlatlığımı,
başaramadığım iş hayatımı,
ümidimi kestiğim yarınlarımı,
ceplerime doldurdum
gidiyorum..
Üstesinden gelemediğim akrabalık ilişkilerini,
neresinden tutarsam tutayım elimde kalan karı koca hikayesini,
anne baba olmanın sorumluluk ve yüklerini,
heybeme doldurdum,
gidiyorum..
Bitmek bilmeyen sağlık problemlerimi,
stresten kopardığım tırnağımın kenarında duran etleri,
sıkmaktan kırılan birkaç dişimi,
çantama doldurdum
gidiyorum..
Biri bitmeden diğerini tutuşturduğum izmaritlerimi,
hatıra olsun diye sakladığım birkaç şiirimi,
cüzdanımda taşıdığım sevdiğim insanların resimlerini,
çöpe attım,
gidiyorum..
Parça parça olmuş ümitlerimi,
ırzına geçilmiş hayallerimi,
yarın her şey düzelir diye kendime ettiğim tesellileri,
cüzdanıma koydum,
gidiyorum..
Aklımın sokaklarında dolaşan mutlu veletleri,